Lippujen vastaanottaminen
Milloin saan lippuni?
Lipputyypistä riippuen voit saada lippusi heti oston jälkeen tai vasta tapahtumapäivänä, mikä tapahtuu yleensä suuressa kysynnässä olevien lippujen kohdalla. Ymmärrämme, että tämä voi olla hankalaa, mutta takaamme, että lippusi saapuvat ajoissa, jotta pääset osallistumaan tapahtumaan ongelmitta.
Pitääkö minun tulostaa lippuni?
Jos lippusi muistuttavat alla olevaa esimerkkiä, sinun ei tarvitse tulostaa niitä. Ota ne vain mukaan älypuhelimellasi.
Jos liput taas muistuttavat enemmän seuraavaa esimerkkiä, suosittelemme niiden tulostamista.
Missä voin tulostaa liput, jos olen jo matkakohteessa?
Jos vastaanotit liput PDF-muodossa jo matkalla ollessasi, niin ei syytä huoleen. Yleensä hotellin henkilökunta voi tulostaa ne sinulle, mutta jos haluat tulostaa liput itse, niin sinun tarvitsee vain etsiä tapahtumapaikan tai olinpaikkasi lähettyvillä oleva tulostuspalvelu. Kaikissa kaupungeissa on tulostusta tarjoavia palveluja. Jos sinulla on ongelmia, niin älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, edustajamme auttaa sinua mielellään löytämään parhaan tavan tulostaa lippusi.
Minulla on vielä kysyttävää. Mitä voin tehdä?
Edustajamme auttavat sinua mielellään milloin tahansa osoitteessa contact@hellotickets.com.
Peruutukset
Millainen peruutuskäytäntönne on?
Valitettavasti lippujamme ei voi peruuttaa, koska lippumyyjät eivät salli peruutuksia. Jos ongelmia ilmenee, niin kirjoita meille osoitteeseen contact@hellotickets.com, ja edustajamme tarkastaa tilanteesi.
Tapahtuman päivämäärän lykkäyksiä ja muutoksia
Jos tapahtumaa lykätään tai päivämäärää muutetaan, lippusi ovat voimassa uudella päivämäärällä. Näissä tapauksissa lippujen peruuttaminen ei ole mahdollista, koska tapahtuman järjestäjät katsovat, että tapahtuma tullaan järjestämään.
Tapahtuman peruutus
Jos tapahtuma perutaan eikä sitä siirretä toiselle päivälle, niin lipuista maksamasi rahat palautetaan. Jos tapahtuma on peruutettu, lähetä sähköpostia osoitteeseen contact@hellotickets.com ja autamme mielellämme sinua. Muista, että hyvitys ei välttämättä tapahdu välittömästi tapahtuman perumisen jälkeen, koska sen myöntävät kansainväliset palveluntarjoajat. Saat palautuksen heti, kun Hello Ticket on saanut vastaavan summan mainitun peruutetun tapahtuman tarjoajalta.
Jos tapahtuman peruuttaminen johtuu ylivoimaisesta esteestä, joka ei suoraan johdu Helloticketsistä, Hellotickets pidättää oikeuden olla palauttamatta maksun yhteydessä määritettyjä maksuja ja lisäkustannuksia.
Lipputyypit
Missä muodossa liput lähetetään?
Voit saada erilaisia lippuja myyjästä ja tapahtuman tyypistä riippuen. Tarkista lippu tarkoin ja lue vahvistusviesti, jotta ymmärrät täysin millaiset liput sinulla on ja jos ne pitää tulostaa.
PDF-liput
Joskus sinulle lähetetään PDF-tiedosto, joka täytyy tulostaa, jotta voit päästä sisään tapahtumaan.
Matkapuhelinliput
Matkapuhelinliput sinun tulee vain pitää älypuhelimessasi. Saat sähköpostiviestin, jossa on QR-koodi; lataa se ja nauti tapahtumasta!
Kuponki
Joskus ostoksen tehtyäsi saat koodin, jolla voit lunastaa lippusi tapahtuman lipunmyynnistä. Tässä tapauksessa on tärkeää, että tuot mukanasi tunnuksen, jota käytit lippujen ostamisessa, jotta ne voidaan antaa sinulle.
Varausprosessi
Kuinka varaus toimii?
Helloticketsissä parasta on se, että kaikki toimii vaivattomasti, joten sinun ei tarvitse viettää turhaan aikaa koneen ääressä lippuja varaamassa. Sinun tarvitsee vain hakea päivämäärä, paikkakunta tai tapahtuma ja valita budjettiisi parhaiten sopiva hinta. Esitämme sen jälkeen muutaman kysymyksen ja siirrämme sinut maksutapahtumaan, jossa voit antaa luottokorttitietosi ja tarkistaa ostoksen yhteenvedon (lue se tarkasti välttyäksesi yllätyksiltä!).
Milloin saan vahvistusviestin?
Tarkista sähköpostisi heti varauksen tehtyäsi ja varmista, että olet saanut meiltä viestin, joka sisältää oston tiedot ja ohjeet lippujen vastaanottamiseen. Kyseinen sähköposti todistaa, että kaikki toimii asianmukaisesti ja ostostapahtuma on käsitelty.
En löydä vahvistusviestiä
Jos et ole saanut vahvistusviestiä muutaman minuutin odotuksen jälkeen, sinun kannattaa tarkistaa sähköpostisi roskapostikansio. Jos viesti ei löydy sieltäkään, voit ottaa meihin yhteyttä osoitteessa contact@hellotickets.com, jotta voimme auttaa asian suhteen.
Ovatko maksupalvelut turvallisia?
Yhteistyökumppaninamme toimiva maksupalvelu takaa maksusuoritusten täyden turvallisuuden.
Miksi maksun yhteydessä näkyvä hinta poikkeaa aikaisemmin näkemästäni?
Alun perin näkemäsi hinta ei sisällä palvelumaksua, joka näkyy maksun yhteydessä. Yhdistämme sinut kymmeniin myyjiin eri maissa ja teemme kovasti töitä varmistaaksemme, että saat parhaan mahdollisen kokemuksen ennen ostoa, sen aikana ja sen jälkeen aina tapahtumapaikan oville asti. Saamme tämän palvelumaksun palkaksi vaivannäöstämme. Arvostamme kovasti luottamustasi!
Miksi lipulle tulostettu hinta eroaa maksamastani summasta?
Lipunmyyjät määrittelevät hinnat, eikä Hellotickets voi muuttaa niiden ilmoittamia hintoja. Tämän vuoksi myyjä voi muuttaa tapahtuman hintoja tapahtuman kysynnästä riippuen.
Tietoja ostoksista
Minkä ikäiset lapset pääsevät sisään ilmaiseksi?
Se riippuu tapahtumasta. Jos sinulla on kysyttävää, kirjoita suoraan osoitteeseen contact@hellotickets.com saadaksesi lisätietoja.
Toimitetaanko liput yhdessä?
Varmistamme aina, että liput saapuvat yhdessä, jos olet ostanut ne samalla maksutoimituksella.
Miksi lipuissa oleva nimi ei ole omani?
Jotkin urheilutapahtumien liput kuuluvat kausikortin omistajille, jotka eivät päässeet kyseiseen tapahtumaan ja päättivät siksi myydä lippunsa. Tämän vuoksi lipuissa näkyy kausikortin omistajan nimi. Tämä on täysin normaalia eikä siitä pidä huolestua, sillä se ei estä tapahtumaan pääsyä.
Meitä on iso ryhmä. Miten meidän pitäisi ostaa lippumme?
Jos matkustat isossa ryhmässä, kirjoita meille osoitteeseen contact@hellotickets.com. Autamme teitä mielellämme varmistamaan parhaat liput.